Suna321 Kızınız olsa ismini ne koyardınız? Yada kızınızın ismi ne? Yada bir öneride bulunmak istediğiniz beğendiğiniz bir kız ismi varmı??
Suna321 Eşim parla istiyor ilk günden beri. Bende Simay, Alina, ve ela arasındayım. Ama eşim çok net onu da kırmak istemiyorum. 🥺
Biyiklikedi Suna321 3 yaşındaki kızımın ismi Gülce, 35 haftalık 2.kızçeme hamileyim. Ablası Zeynep ismini seçti 🥰