Papatyaaam1 anonim51 ben başından berı güneşe çıkmadan hep güneş kremı sürdüm ve asla lekelenmem olmadı Allah’a sukur
Gencbirannis Benim de artık yüzümde o kadar çok ben var ki almımın ortasında yanaklarımda birsürü şimdi güneş lekeleri çok koyu oldukça ben gibi gözükmeye başladı nasıl gider bilmiyorum
Cigulibinnaz anonim51 doğurduğum an geçti suratım bembeyaz oldu. Hamileyken egzama gibi kızarık kızarıktı alnım her yerim şuan pambık gibi çok sukur
twobabymomm anonim51 benim de yüzümde vardı doğumdan sonra geçti bide hurafe mi bilmiyorum ama doğumda saçlarını yüzüne sürersen geçiyormuş kaynanam demişti galiba tam hatırlamıyorum 😁