Hanımlar acile gittim ultrason da bir terslik yoktu idrar tahlili istedi doktor enfeksiyon olabilir dedi sonuçta temiz çıkınca bir problem yok dedi sanırım rahim büyümesiyle alakalı bide dinledikçe hafifliyor gibi geçen hafta çok yorucu geçti iki tane düğünümüz vardı