Kızlar sabah erken gebelik yaptım negatif çıktı ,Doktora muayene oldum 3 cm folikül kist varmış .Her ihtimale karşı beta hcg baktılar sonuç 1 saate çıkacakmış sonrasında da adet söktürücü başlayacak.İlk defa başıma böyle bir şey geliyor inşallah kurtulurum kistten🤦🏻♀️