Kızlar 10 gündür kaşıntım vardı kuru tutmaya çalışıyordum ılık su ile yıkıyordum hafifliyordu ama akıntım sarıya döndüğü için bir de yoğun kaşıntım olduğu için doktorum fitil verdi 18 haftalık hamileyim gece ilkini yaptım sabaha karşı lavaboya uyandığımda çok yoğun bir ağırlık vardı ve ağrıyordu. Sabah uyandığımda inanılmaz bir kaşıntı inanılmaz bir akıntı. Biraz daha vakit geçince kilitoris bölgesinde şişlik oldu resmen bacağım ayrık yürüyorum evin içinde şu anda şişlik hafifledi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba doktorum devam et normal dedi. Eczacı tanıdığımız vardı aradım o da yoğun iltihabın ve kaşıntın olduğu için böyle bir etki yaratmış olabilir dedi . Evet fitili kullanmadan önce dün gündüz aşırı kaşıntım vardı ve bir anda kaşımış bulundum tahriş olmuş olabilir yani böyle bir şey yaşayan var mı hiç dayanamıyorum gerçekten Zaman geçtikçe şişlik hafifliyor