16 +2 oldu ama karnımın hala büyüdüğünü farkedemıyorum ilk gebelıik . Zaten pcos göbeğim vardı karnım genişti ondan mıdır nedir bilmıyorum . Sabahları yok olan kahvaltıyı yaptıktan sonra yatana kadar büyüyten bi karnım var ama ben niye büyümüyor gibi düşünüyorum