Huzurr İlk doğumumda 7 yıl önce kızım elleri havada olarak doğduğu için yırtılmam oldu. Peki bunu asistan doktora söyleyince o zaman normal doğum yapamazsın dedi. Bu durumu yaşayan var mı yırtılma olup tekrar normal doğum yapan
melikeyimmmmm Huzurr ilk defa duyuyorum öyle bir şey mümkün müdür çoğu kadın normal doğum yaparken yırtılma oluyor
aslhnkrts9 Huzurr 1 normal doğum yaptım kızımın yüzü bana dönük doğdu zorlu bi doğumdu yırtık olmadı . Doktorum bana hiç demedi mesela böyle bişey tam aksine ikinci de daha kolay olacağını söyledi. Sizinki çok derin yırtık mıydı ? Sonuçta onu da dikiyolar toparlıyor siz bence bi uzmana gidip sorun
melikeyimmmmm Huzurr ben şimdiye kadar hiç duymamıştım doktoruma sorayım diğer kontrolümde merak ettim bende
Nunix- Kuzenimin doğumunda yırtık oldu hiç böyle bişey demediler ikinci doğumunda da yırtık oldu hatta bebeğin kafası büyük diye doktor biraz kesi de atmış