Kızlar benim kafam karıştı doğum iznine 1 kasımda çıkıyorum ama iş yerinde doğum yapıp dönenler hep farklı bir şey söylüyor bu maaşlar nasıl yatıyor kesintili yattığını biliyorum ama aylık mı yatıyor izin süresi dolunca toplu mu yatıyor şuan izinde olanlar beni bi bilgilendirir misiniz lütfen