Kızlar 2,5 yaşında oglum var ilk gebeiliğim sezsrhan ile sonuçlandı şuan yine sezeryan dogum olucak bulunduğum şehir eşimin ailesine ve kendi aileme uzağım bırak ufak desteği arayan bile olmuyor,desteğiniz varmı nasıl yapacağız bilmiyorum doğumdan çok oğluöj kime teslim edicem korkusu sardı,eşim bez değişmekten aciz ve istemiyor her konuda bakar eminim ancak bezi değişmez yani onu geçtim hastanede 7 kat kesilmiş bir şekilde destek olmadan bebeğim kaldıran indiren olmadan nasıl olacak oda ayrı bir soru işareti ailesi yanına gitmemizi istiyor herkes evinde olacak bir ben yerimden yurdumdan olacam saçma geliyor hatta eşim ile kavga bile ettik bu konuda açıkçası kafam allak bullak kaynanamda eve almıyor konuşmuyoruz bu dönemi eltim de geçirmek aşırı saçma bir veya 2 hafta kaldı neredeyse doğum oluvak arayıp desteğin varmı diye sormuyor kimse