Ayy tam aradığım şeyi yazmışsınız namaz kılarken neden o kadar arttığını çok merak ettim bugün yatsıyı zor kıldım Allah kabul etsin çok zorlandım normal midir böyle nabız yüksekliği ya birde sanırım korkunca daha da artıyor ya da daha çok hissediyorum