miniminibiri Fatma_furkan1996 Şehir hastanesi temiz yeni diye orayı seçtim bende, doğum yapanlarda genelde memnun. Hastane ne olurs olsun hep Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın diye dua ediyorum en önemlisi o cins birine gelince travma oluyor
Fatma_furkan1996 miniminibiri amin canım doğru söylüyorsun Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah anlayışlı merhametli insanlara denk geliriz