Kızlaaar 27+4 üm ilk gebeliğim kilolu gebe kaldım şu zamana kadar 4 kilo aldımm ve karnım hamile gibi değil de sanki kilo göbeği gibi bebisimin kilosu iyi önden de gidiyo ama bu göbüs çıkmaması canımı sıkıyorr sizler de böyle olan var mığğ iç karnın geniştir diyorlar ama çatlağım da çok 🥹🥹