Ben işe döneceğim için lansinoh aldım başta yorumlardan tereddüt etmiştim ama çok memnun kaldım ben çekimi ve kullanımı çok rahat pratik. Hoşuma gitti. Hastanede pompa vermişlerdi onda çok az çıkarken (ve acıtıyordu) lansinohta epey süt sağmıştım ve acı hiç olmamıştı