helloandhello benim resmen imza kokum diyebilirim. Ama çok kalıcı ve gerçekten ağır bir koku. Dozunda kullanınca çok güzek duruyor, tabi teninizle bütünleşmesi de önemli. Diğer parfümlerle resmen banyo yapardım kalsınlar diye. Bu parfümü en fazla 3 fıs sıkıyorum gecenin bir yarısı bile dönsem kalıyor. Benim tenimle tam anlamıyla bütünleştiği için ben başka koku kullanamam diyorum ama tenine uymayanlarda çok bayıcı olduğunu da biliyorum. Bence bir yerde tester deneyin üzerinizde kalın o gün hem siz sevecek misiniz bakın hem de çevremizden gelen tepkilere bakın size uygun mu değil mi öyle anlaşılır 😇