Elikkk Benim şimdi 15 martta randevum var iki kere hastaneye gitmek ıstemiyorum şuan 25 hastalığım 27 haftada yapılırmı kızlar bu test
nergisog Yapılır canım. 28 e kadar. Ama sınırda çıkanlar oluyorsa ileriki zamanlarda da yapılıyor. Arkadaşım 31. Haftada da yaptırdı
Elikkk Iki kere doktora gitmek benim için yıpratıcı olucaktı valla iyi oldu böyle olması aç karnına gidicem değil mi