Ftmnrrrr O kemik o kadar ağrıyor ki zor yürüyorum özellikle gece yatarken daha çok ağrıyor sizde de oluyor mu lütfen cevap verin bildiğinz oranin kemiği çok ağrıyor kızlar jdkwrak
Cakalllsebahat-0 Ftmnrrrr ben de 36. Haftamdayım aynı agrılar var hatta gün içinde tam vajına bıtımınde bacaklarımın iç kısmına birden agrı giriyor
Kbra_gkcay Ftmnrrrr doktora sormuştum normal bebek kendini doğuma hazırlıyor rahim hazırlık yapiyomus bide bebek büyüdükçe baskı artıyor o yüzden o ağrılar normal bol yürüyüş ve plates topu demisti bana ama ben sezeryan olduğum için ilkinde bunda sezeryan yeri abrimdan hiç bişey yapamıyorum
bartulies Ftmnrrrr vücut kendini normal doğuma hazırlıyor çatı kemikleri genişliyo bebeğin yerleşmesi için yaşamıştım evet çok kötü bir ağrı
Dilaraatlass Bende 38 haftalık hamileyim,2-3 haftadır o kemik bende de ağrıyor hele yatarken dediğiniz gibi daha çok hissediyorum ☹️
aybalasmom Ftmnrrrr fazlasıyla ağrıyor. Oturup kalkarken, yattığım yerden kalkarken, yatarken dönmeye çalışırsam. Hem orası hem bacak içlerim🥲
EsoMom_ Ftmnrrrr valla ben 32+4 um iki haftadır ağrıyor berbat bişey sanki tüm kaslarıyla birlikte ağrıyor yürürken yatarken kalkarken oturturken ağrıyor hep
Seymanur06 Ftmnrrrr eğer kramp gibi giriyorsa magnezyum eksikliğinden olabilir bende yaşadım çünkü değerlerinize bir baktırın