bayalayca Mrb anneler 37+4 günlük gebeyım doğuma az kaldı ama çok kötü vajınalda kaşıntı var bunu yaşayan var mı bıde nasıl kaşıntı gidere bilirim
Mcan bayalayca ay ben de bunun için başlık açtım biraz önce ben 18 haftalık hamileyim 10 gündür geçiremedim eğer yoğun bir kaşıntınız varsa mutlaka doktorunuza danışın çünkü erken doğuma neden olabiliyor enfeksiyon varsa
Fatma_furkan1996 bayalayca bu durumu uzun zamandır yaşıyorum canım mantardan ötürü fitil krem verdi doktorum biraz önünü kesti ama inşallah ilerleyen aylarda tekrarlamaz mutlaka doktorunuza gidin enfeksiyon varsa eğer önüne geçersiniz bian önce
Fatma_furkan1996 bayalayca enfeksiyon var diyip de nasıl bişey yapmamış anlamadım canım doğumuna da birşey kalmamış hem
serife96 Kızlar size de yardımı olsun diye yazıyorum. Bende de yoğun bir kaşıntı vardı aktarın önerisiyle oksijenli ped kullandım 2 hafta kadar çok şükür atlattım Dr gitmeden. Bazı Dr lar bu pedi reçete ediyormuş zaten. Umarım size de faydalı olur.
Fatma_furkan1996 serife96 oksijenli ped nasıl birşey canım krem gibi mi yoksa ilaçlı ped gibimi bugün aktarcıya sorarım olmadı