Ayseeclskn siz gebelik kolastaz diyorsunuz zehirlenmesi biraz daha farklı idrarda protein kaçağı, yüksek tansiyon oluyor. Ama kolastaz ben geçirdim kaşındım ben 37 de sonra kan verdim karaciğer enzimlerim yüksek çıktı 38de acil sezeryana alındım. Safra asitine ve karaciğer enzimlerine bakılıyor gebelik kolastazında tansiyonun vs rolü olmuyor. Şuan ikinci gebeliğim daha erken çıkabilir dediler çok şükür 31i devirdik değerlerim artmıyor. Ama bende 2 haftada bir kan vereceğim 32den sonra. İlkte geçirenlerin ikinci de geçirme olasılığı daha yüksekmiş 🥲