Günaydınlar arkadaşlar
Dün bebemin kontrolü vardı boyu 38 cm kilosu 900 grm olduğu söylendi normal mi peki hocam dediğim vakit yanındaki asistanlarla konuştuğu için duymadı açıkçası bende tekrarlamaya çekindim. Karşılaştırma değil sadece sormak istiyorum sizlere normalmidir acaba .
2 evladımda hiçbirşeyden tiksinmedim herşeyi yemiştim
Ama bu hamileliğimde herşeyde huylandım o yüzden aklımda soru işareti var