merve0638 1melekannesi3858 ben 3 kez verdim düzenli artış oldu doktorum 1,5 hafta sonra gel keseye bakarız dedi 🌸
Busraaaakkk 1melekannesi3858 İlk çıkan değere bağlı, kese 1500 ve üzerinde görülüyor bu değere yaklaşana kadar 48 saatte bir düzenli artış bekleniyor hemde sağlıklı mı değil mi o anlaşılıyor
1melekannesi3858 Nurrrrfyza ay valla bisey deyimi en iyisini yapmışsın en azından canın skilmamis böyle hep Bi tedirgin hastaneye gidiliyo
senos15 1melekannesi3858 ben hep tek sefer veriyorum kaset test pozitif ise kan veriyorum sonra 6. Haftada doktora gidip keseyi görüp takip başlatıyor doktor çünkü yükselmezse regli oluyorsun regli olmadığın sürece kan vermeyede gerek yok bence
1melekannesi3858 Busraaaakkk benim ilk çıkan degerim3 gün gecikme ya da 5 gün gecikme ile 240 çıktı yarın tekrar verecem
1melekannesi3858 Deletedmom_297 düşük yapmadınız mi hiç ondandır belkide ben iki kez kürtaj oldum bunda da korkuyorum
Deletedmom_297 1melekannesi3858 kimyasal oldu betanın düşük çıkması sürekli düşmesi pskolojisini çok iyi yaşadım hatta o yüzden tam 4 kez verdim emin olmak için beta arttıkçada çok mutlu oluyordum çoğu kişide zaten en az 3 kez veriyor emin olmak için ben 5.kez vermeye gittiğimde doktor artık almadı gayet iyi diye alsalardı ben kalp atışını duyana kadar verirdim sanırım 🤣🤣
1melekannesi3858 Deletedmom_297 hayırlısı olsun inşallah ya çok zor Bi durum nasip olursa ikinci çocuk olacak da kızım var elhamdülillah
Brnzl Geçen Cumartesi kan verdim hamile olduğumu öğrendim. Beta 146,98 çıktı. Pazartesi doktora gidip tekrar kan verdim. Beta 337 çıktı. Tekrar kan versem mi diye düşünüyorum şimdi.😏
nidosh Brnzl yeteri kadar yükselmiş 10 gün sonra doktora gidin bence. Hamileliğin5. Haftalarında kese 6-7. Haftalarında kalp atışı gözüküyor
Brnzl 1melekannesi3858 Ayın 27sinde reglim görünüyordu olmadım. Hemen idrar yaptım. Silik çıktı. Akşamına kan verdim