Sementa63 Kızlar 4. ayıma kadar progestan kullandım alttan, karnım çok şişikti, 2 haftadır kullanmayı bıraktım karnımın büyüklüğü şişkinlik baya azaldı aynı durumu yaşayan var mı?
esrashnn01 Sementa63 bende kullandım inanılmaz kabızlık ve şişkinlik yapmıştı normale dönüyor merak etmeyin
bingaling562 Sementa63 ya cidden olabilir mi? Bugün 7.haftama girdim 2 haftadır progestan kullanıyorum evet iştahım da açık ama karnım davul gibi oldu. Kabızlık da yaşıyorum. Ben de ne kadar çabuk kilo aldım diye canım sıkılıyordu
Asmintekin bingaling562 camım beraberiz benim hiç iştah yok mide bulantısı var ağız tadım değişik bende progetsan kullanıyorum senin ne gibi belirtiler var merak ettim 💖 bide tatlı tuzlu yiyebiliyorum o kadar
bingaling562 bingaling562 ben de ilginç bir şekilde iştah açıklığı var. Bulantım kusmam yok. Göğüste şişkinlik ve sık idrara çıkma başladı. Ara ara ağrım oluyor. Şişkinlik var bir de bayağı. Progestan çok akıntı yapıyor bir de bende ama herkeste oluyor sanırım