Ay kızlar yardım edin ya valla bu problem bende artık sinir bozukluğu yapıyor. 14. haftaya kadar her şey normaldi sonra doktor demir ilacı verdi kabızlık başladı 1 ay sonunda ilaç bitti ama 1 haftadır düzelme yok kafayı yiyeceğim. Kuru kayısı yiyorum, kefir içiyorum asla işe yaramıyor. Randevuma da daha birkaç gün var bu şekilde durmaya daha fazla dayanacak hâlim kalmadı. Var mı tavsiyeniz?