Duyguceren Dün kan idrar verdim betama da baktırmak istiyorum hamileyim dedim normal tahliller gözüküyor ama beta görünmüyor illa kuruluşa kı gitmem gerekiyor
sseymamoms Duyguceren yok bakıyorlar sağlık ocakları. Belki e nabızda gözükmüyordur sen yinede bi git sor