visnelicheescake 3babylovep 13+6′yım 12 haftanın sonlarıdan itibaren başladı çok takip ettim öyle anladım bende
bahar6734 Benmde 2.gebeliğim 13 den beri küçük kıpırtılar hissediyorum ama çok emin olamıyordum 18e girdim şuan net hissediyorum
visnelicheescake Moz Senin çok yeni daha hissetmemek normal birde ilk olunca anca 18-19 civarını bulur minik kipirtilar