Farida_Aliyeva_ merhabalar balım 23+6 dan selamlarr, bende bir erkek bebek bekliyorum. Hareketlerini çok az hissedebiliyorum o da çok nadir oluyor, nasıl geçtiğini bilmiyorum çok heycanlı hissediyorum bazende çok korkuyorum. Normal doğum için bize 15-30 Ocak arası ama tahmini olarak 26 Ocak dediler, inşallah sağlıkla bereketle huzurla kucağına alırsın bebeğini kucağını da evini de neşesiyle doldurur🩷
Bu arada kaç yaşındasın, hangi ildesin, özele mi devlete mi takiplisin, sen neler hissediyorsun🥹🤍