deryaozturkk doktordan ilaç isteyip kullanabilirsin hayatım iki hamileliğimdede 16. Haftaya kadar düzenli olarak kustum ilaç kullanmama rağmen ama en azından sonrası Rabat geçti doğuma kadar kullandım hapı kullanmadığım günler kötü oluyordum pazartesi doğumum var nasipse hala devam ediyorum prillam ilacın adı doktoruna söyleyebilirsin