_kkbr Canım ben de senin gibiydim artık başlaması lazım sanrım hissediyorum da ben mi anlamıyorm acaba diye düşünüp duruyodum. Doktoruma söylediğimde daha erken 20 den snra başlar 24 hftalığa kadar yolu var demişti. Cidden de öyle oldu ilk gebeliğinse eğer şöyle 21 22 de anlıyosun sonrası zten anlamaman imkansız :) biraz daha sabır o yüzden🙏🏻