Gmoli amin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah benim ne sancım nede açılmam hiç yoktu sadece kontrole gittiğim sabah suyum hafif gelmişti 10.30da yatışım oldu 1 buçuk gibi suni serum verildi o sürede 3 santim açıklığım oldu akşam 7 gibi yoğun sancı oldu ama derin nefes pilates topuyla zorlanmadan atlattım sonra açılmam ilerlemedi hiç yeni serum takıldı ve dozu yükselttiler 12ye doğru 3 4cm oldu dediler sonra yoğun sancılarım başladı ılık su top yürüyüş derken 1e doğru 6cm oldu o sırada suyumu tamamen patlattılar ama ben sancılara artık zor dayanıyordum 2ye doğru ıkınmam geldi ebeyle birlikte ıkınarak bebeği itmeye başladım sonra doğum sandalyesine aldılar üç ıkınmayla oğluşum tam 02.05te kucağımdaydı çok şükür inan doktor ve ebeleri dinlersen sancıyı doğru nefes ve ıkınmayla karşılarsan çok kolay oluyor benim acı eşiğim okdr düşük ki hiç bu kadar kolay geçeceğini düşünmedim sadece dikiş atılırken biraz zorlandım okdr şuan aşırı yorgun bi şekilde anlattım uzun oldu umarım anlaşılır olmuştur rabbim bu yoldaki herkese bi avazda doğurmayı nasip etsin bağırıp kendinizi yormayın gerisi zaten kendiliğinden geliyor 🥰😍