Budak41 sgk sayfasında bir yere başvuru yapmaya gerek yok diyor ama size yatmadıysa bize zaten yatmaz daha 1 ay oldu eşim E devletten baktı ama yatan bir para yok,ablam 2024de doğum raporuyla başvurup almış sordumda,sgk sayfası şubat 2025de yayınlamış raporla başvurmaya gerek yok diye. Peki size doğum parası yattımı 5bin tl