Doktor idrar tahlili istedi, verdim, teninize bulaşmış idrar dedi kabul etmedi tekrardan istedi, bi daha verdim hatta 1 çay kaşığı kadar verebildim onu da, ama hemşireler yeterli dediler, neyse. Akıntım var, kokulu ve koyu kahverengi gibi, nedenini anlamadım. Enfeksiyon mu yoksa gebelikten önce yaşadığım mantar problemi mi başladı bilemedim. Var mı aranızda böyle bir durum yaşayan?