hayatt11 Kızlarrr batman merkezde yaşayab varmıı doktor oneriniz cengiz yeşilbas iyi mi arastırmadaki herkez ondan iyi bahsediyor bilemedimm memnun kaldıgınız ilgisinden vs doktor vrmı
7213 hayatt11 Erhan okuyan vardı 3yıl önce hâlâ ordaysa çok ilgili bir doktordu. Bide yaşam Hastanesi’nde Yasemin afşin çok tecrübeli dir
pelsn72 hayatt11 ben doğumlarım da kadınsal sorunlarda hem Çağlar altundala giderim işinin ustası dünya hastanesinde
Alya05 hayatt11 başınız sağ olsun Bende beneğimin kalbinin durduğunu yaşamda öğrendim Allah muhtaç etmesin yaşama asla gitmem
esraaa97 Yaşam hastanesi yasemin afşin benimde birkere yolum düştü gitmeyin derim bana yanlış teşhis koydu üstüne birde ameliyat yapıcaktı durduk yere