babymom2026 Biz 13 haftalık bir limon olduk ☺️🍋 Siz niye uyumadınız? Ben gribim gündüz işlerimi bitirip uyuya kalıyorum koltukta gece de aralanıyor uykum valla bu grip çok fena
Yldz_89 babymom2026 bizde 36+3 olduk ben otomatik kalkıyorum bu saatlerde ilaç içmeye kalkmışken kızımıda tuvalete kaldırıp yatmaya çalışıyorum ama uzun sürüyor dalmam🙄
elifayaz112_ babymom2026 ben de 13 haftalığım doktor size cinsiyet tahmini yaptı mı bı de ikili tarama testi yaptınız mı 😊🤭
Elilar2225 36 hafta. 6 gün sonra doğum var heyecandan uyuyamıyorum hem de kendimi alıştırmaya başladım 🤣
babymom2026 elifayaz112_ test yaptırmadım cinsiyeti de 14ten once söylemiyorum dedi bende 15+5te gitcem garanti olsun diye siz peki?
elifayaz112_ babymom2026 benim de daha küçük belli olmadı ama ben ikili testi yaptım bu ayın 14 ünde gidip bakıcam inşallah sonuçlar güzel cıkar