Allah aşkına bana yardım edin dün geceden beri sürekli idrara çıkma isteği ama çıktığımda bir damla.. yanma var sızlama var uzanamıyorum bile sadece otururken iyiyim. Uyuyamıyorum arkadaşlar bunu şak diye kesen bir şey yok mu? Doktorum antibiyotik verdi bugün ama etkisini göstermesi en az 3 gün..