Elifce91 bebiveben 36. Hafta sonrasında randevusuz gidebiliyorsunuz özellikle sormuştum. Randevu almadan gidebilirsiniz sorun yapmayacaklardır.
Nisanmomy bebiveben bazı devlet hastaneleri erken gittiğinde yardımcı oluyor diye duydum. Git şansını dene istersen çünkü gebeliğin bayağı sonlarına yaklaşmışsın
zehraulger3838 bebiveben olmaz canım sabah erken git bende doktoruma randevu bulamıyorum sabah erken gidip alıyorum sira
bebiveben zehraulger3838 sabah 6da yollara düştüm 😂 sıra buldum şükür nst de çekildim şimdi doktoru bekliyorum canım sağolasın
hayalperest2310 bebiveben 36 haftadan sonrası randevusuz zaten bir de sürekli gittiğiniz doktorsa bakar bence benim doktorum bir kagıt vermişti sıra bulamazsan gel bununla demişti
Deletedmom_297 bebiveben aile hekiminden sıra edin onlar kendi sistemlerinden alabiliyor size eandevu
bebiveben Deletedmom_297 hallettim canım sabah erken gidince direk sekretere sıra almak istiyorum dedim verdi zaten
hayalperest2310 bebiveben Aynn canım yardımcı oluyorlar çok sıkıntı yapılmıyor hele ki son aylardasın