Simsiyahh Betul93 bende kestirmiştim 4 aylıkken kesiliyor sıkıntı yok boya işlemi yaptırmadığınız sürece
Seloloo ru_a6 bebeğin ömrü kısalır gibi bir batıl inanç söz konusu. Her duşta çatal çatal uçları illaki 1 cm kısaltıyorum bu arada
ru_a6 Seloloo Yok ya neden bebeğin ömrü sizin saçınızla bağlantılı olsun ki Allah böyle bir şey yapmış olabilir mi çok komik😂
akincagla Ben kestirmedim doğumu bekliyorum batıl inançtan vs değil hamileik süresince uzasın doğumdan sonra boyatırım bakım yaptırırım lohusalıkta moral olur diye bekliyorum 😂
Fuunndaaa Betul93 ben kestirmeyi düşünmüyorum bizim çevrede hamileler saç kestirmez , bebeğin ömrünün kısalacağı söylenir batıl inanç olduğunu düşünsemde benim kestirmemek için bir sebep:)
Nisanmomy Betul93 ben de kestirmeyi düşünüyorum. Duş almak şu an eziyet gibi geliyor bir de doğum sonrası süreç var. Batıl inançlarım yok ya . Haşa Allah saçını kestirdin ben de bebeğin ömrünü mü kısaltacağım diyecek.
Edacck Nisanmomy Ben de kestirecegim çok kısa saç istiyorum duştan sonra kuruması kolay olsun diye. Nemli kalınca gece üşüyorum hasta oluyorum. Grip olunca ilaç da kullanamıyoruz zor oluyor.
Rhal Hamile olduğumu tahmin ettiğim ilk haftalarda bir kez kestirdim 7. Ayda da iki kez kendim kestim suç işlemişim gibi tepki verenler oluyor ama kimsenin kafamı böyle saçma batıllarla doldurmasına izin vermiyorum
Papatyaaam1 Betul93 ben kestırdım valla ılk aylarda yaza denk gelmıstı bası hamılelıgımın yanmıştım sıcaktan ondan keatıedım
Nisanmomy Edacck uzun saç gebelikte çok zor geliyor bana. Omuzlarımın biraz aşağıdında omuz üstü kestireceğim. Dediğin gibi kurutmak bir dert. Yıkamak bir dert 😀
prinkle Ben 7 8 haftalıkken kestirdim batıl inanç tamamen bir şey olacağına inanırsan olur inanmazsan olmaz