Minikbebegimveben Kızlar doğumuma az kaldı ve modum düşmeye başladı heyecan hissedemiyorum daha çok endişe var siz neler hissettiniz/hissediyorsunuz?
MerveKeser34 Minikbebegimveben inanın bende de aynı durum. Bide başıma gelecekleri bildiğim için. Korkular sarmış durumda 🤕
2kizannesi30 Minikbebegimveben bugün o kadar korktum ki Rabbim kimseyi evlatlarıyla imtihan etmesin.Kuveze alacaklar bana vermicekler vs vs dedim
Bilgemaitri88- Bilgi korkunun panzehiridir 🤍Sağlıkla rahatlıkla kolaylıkla kavuşalım Allah’ın izni ile 🩷🩷🩷