mrvt94 Kizlar merhaba 22. Hafta da ayrıntılı ultrason yaptırdım serviks 40 mm yaziyo rapor da doktor um bı hafta sonra ultrason da bakdi 33 dedi şuan 23. Hafta dayım iyi veya kötü bişey söylemedi hangisine inanip yol almaliyim sasirdim
Ruruu mrvt94 33 iyi bir olcu endiselenmeyin. Ama kendinizi yormayin bir sonraki kontrole kadar dinlenin surekli, faydasi olacaktir
Lilyko9 mrvt94 kısalabilen bir şey malesef. Ölçümünüz kötü değil ama ağır kaldırmayın kendinizi yormayın dikkatli olmanızda fayda var. Ben şu an 23haftayım ve 24mm her daim yatıyorum şu an erken doğum riskiyle.