merhaba önce boş gebelik geçirdim daha sonrasında dermoid kistten dolayı ameliyat oldum ve yumurtalığımın biri alındı 1 sene 2 ay bu şekilde zorlu bir süreç geçirdim çok şükür pozitif gördüm kalp atışı görmeyi nasip et allahım çok yoruldum artık güzel olsun sürecim 🥹🥹 kardeşlerimi de genetik rahatsızlıklardan dolayı kaybetmiştim zaten çok tedirgindim sırf bu yüzden özelde test bile yaptırdım inşallah sağlıklı bir gebelik olur 🥹🥹