kaderakcan Haftadayım karnımda çatlaklar var, onları sorun etmiyorum ama geceleri aşırı şiddetli kaşıntı oluyor, ve kabarcık kabarcık oldu. Doktor krem verdi ama anlık geçiyor yarım saat sonra yine başlıyor, hiç uyuyamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Çözümü nedir?
Nazz344 Kabarıklar sivilce gibi mi? Kolestaz olabilir bi kan değerlerine baktır önemli birşey . Bende de olmustu ama benım alerjıydı sanırım değerlerim temiz cıkmıstı doktor bir losyon vermıstı onun sayesnde gecmişti. İhmal etme mutlaka görün doktora bi
kaderakcan Sivilce gibi diyemem çatlakların üzerinde uzunlama gidiyor. Kan tahlilinde bir şey çıkmadı ama doktorum cildiye görsün dedi, cildiyeye gittim krem verdi. Bugün kullandım ama bir saate yine başlıyor. Zamanla azalır gider mi acaba?
Nazz344 kaderakcan kaderakcan benımde aynı haftalardaydı o zaman alerji heralde sizimde birşey cıkmadıysa
Nazz344 kaderakcan Kalmosan losyon ismi bunu kullan birde kükğrt sabunu al onunla dus al hafifletiyor kaşıntıyı