melikeay8_1 Merhaba Kızlar bundan bir kaç hafta önce bebegimin kalp atışını duyamadık diye post açmıştım o zaman 6 haftalikti bebeğim neyse aradan zaman geçti bende kahverengi lekenme olmaya başladı bende pek ciddiye almadım yerleşme fln diye düşündüm neyse sonuncu gün kan geldi az biraz hemen acile koştum tabi bebegimin kalbi durmuş kese bozulmuş dünyam başıma yıkıldı tabi kürtaj günü verdiler ve kürtaj oldum bebegimide istedim her ne kadar ölmüş olsada o benim canım kanım kürtaj bitti beni müşade odasına aldılar ve bebegimide kutunun içerisinde getirdiler bugün gömdüm bebeğimi eşim ben ve oğlum dualarımla uğurladım cennet kuşumu😔🕊
efnanhiraa melikeay8_1 salı günüde ben oldum 10+3 du kontrole gittim 9 haftada kalbi durmuş ben genetige gonderdim benim 2. Kaybım oldu bilmiyorum zaman geçmiyor hic bir şey tat vermiyor boşluk hissi tek kalınca daha kotu oluyorum hic bir zaman geçmeyecek ama aliscaz yapacka bir şey yok yiyecek lokmaları yokmuş hayırlısı bu
mandyy_1 çokkk üzüldüm… başınız sağolsun 😔 allahım sabırlar versin inşallah… ne denir bilmiyorum ama tek bildiğim teslim olmak.. allahın vardır bir planı bende yarın boş gebeleğimden dolayı kürtaj olacağım. kabullenmek zorundayım, zorundayız.. bir hayır mutlaka vardır.. tekrardan sabırlar diliyorum🙏🏼
Hamiske Allahım yüreğine ferahlık versin, dayanma gücü versin inşallah, cennet kuşlarımızın yanında senin evladın da, rabbim onlarla sonsuz kavuşmayı nasip etsin inşallah
Papatya05_ efnanhiraa 2 tane kalp atışı durması benim de oldu genetik pıhtılaşma bakıldı sadece 4G 5g gen heterezigot geldi diğerleri normaldi bazen sadece yaşanması gerekiyor bazı şeylerin tabiki bakmak baktırmak tedbir almak en güzeli sıkıntı yapma Rabbim en yakın ve güzel vakitte nasip eyler inş