Benim ilk gebeliğim 18. Hafta sonunda hissettim minik minik. Şimdi 22+4 bayağı göbeğim atıyor dışardan da gözüküyor bazen çok hafif. Hatta çok hareketli olduğunu düşünüyorum şimdiden 🤣sizin de hissetmeniz çok yakındır herkes de aynı olmuyor ama çok yakında hissetmeye başlarsınız