Bebeklerin hareketlerini bu haftalarda yeni yeni hissetmeye baslarız. Bazi yazilarda okuduğumda plesanta önde olunca da gec hissediliyomus. Bebegin pozisyonundan kaynakli da hissetmeyiz. Endiselenmene gerek yok yavas yavas hissediceksin. Bir iki gun cok hissedersin bir gun hissetmezsin korkmana gerek yok. 🫶