MinaGamze3 Bebeğim doğum pozisyonunda, ben bayadır sürekli yalancı sancılar çekiyorum bu yüzden gerçek sancı geldiğinde de anlamam galiba 😅 sürekli bir bel ağrım var ve bebek sürekli batma hissi veriyor normal mi
dilek190 MinaGamze3 anlarsın anam anlarsın bacım dogum sancısı cok baska sana geliyorum anne diyo inan bana 😅
MinaGamze3 dilek190 kızımda ilk suyum gelmişti sancım baya sonra gelmişti hastanede sancı çekip son dakıka sezeyana alınmıştım umarım bu normal şekilde gelir 😄