aysemine25 valla kusura bakmayin ama bu tamamen keyfi siz birakmak istemediginiz icin birbirimizi kandirmayalim kizlar, 10 senedir sigara iciyorum gunde 1.5 bazen 2 paket hamile kaldim ilkinde ictim ictim 1 hafta sonra birdaha almadim hicte icmedim annem kardesim esim arkadaslarim hepside iciyor yanlarindada durmadim canim cok istedi sinirden agladim ama icmedim bir haftada gecti ki 2 ay sonra dusuk yaptim ayni gun tekrar basladim, simdi tekrar hamileyim hamile kaldigimi ogrendim ha bugun ha yarin birakasim gelmedi ictikce ictim hergun erteledim 6 haftalikken kalp atisini duydum bir daha agzima surmedim ve hic mide bulantim koku hasssaytm olmadi deli gibi sigra istedi canim suan 15 haftanin icindeyim hala yatiyorum kalkiyorum sigara istiyo ruyama giriyo ama elime alip icmiyorum yaptiginiz alidkanlik vs degil bencilllikten baska birsey degil o bebegide risje atiyorsunuz gayette icilmeyince icilmiyor ornek ben ve bircok kisi bu yorumuda kotulugune degil iyiliginize algilayin