Malesef aynı haftalardayız benimde oluyor du acile gittim idrar kan tahlili yapıldı idrar da kan çıktı ilaç kullandım bir hafta rahattım şimdi dört gündür gene başladı inşallah kötü bir şey yoktur isterseniz acil kadın doğuma gidin onlar ilgileniyor zaten geçmiş olsun