Kızlar 3 aydır gebelik düşünüyoruz. İlk çocuğumda eşimde morfoloji bozukluğu vardı ikinci ay nohut kahve bitter çikolata vs ile direkt hamile kalmıştım. Şimdi Dr a gitmedik pik günü akşam ve sonraki gün sabah değerlendirdik( çatlamaya başlamıştı hafif rengi açılmıştı) 23 eylüldü çatlamaya başlayalı. Sonrasında beraberlik yaşanmadı. İki gündür regl olacakmışım gibi kasığımda Ağrı ve bağırsaklarımda yoğun gaz. 5 Ekim bat. Dün sabah erken gebelik testi yaptım negatif. Birde üç gün önce sivilcem çıktı iki tane. Bazen regl öncesi çıkardı bu sefer biraz erken çıktı. Hiç ihtimal veremiyorum erken gebelik testleriyle de kendimi yıpratıyorum. İhtimal var mı sizce, 5 gün önceden regl sökülmeye başlar mı hiç bu kadar erken başlamamıştı