cnmoglum_22 Kızlar sancı kasılma gelince sanki gazım da varmış gibi hissediyorum ve afedersiniz gaz çıkıyor da. Arttı kasılma ve sancım, ama gazdan mı değil mi gerçekten anlamıyorum şu an
cnmoglum_22 Doktorumun önerisi ile akşam hint yağı içmiştim. İshal yapabilir demişti. Yaptı cidden onun sancısı mı acaba bu yaşadığım
miniminibiri cnmoglum_22 Ben sancı diye acile gittim geçen hafta ishal de vardı söyledim ishal karın ağrısı yapar onu sancı sanmış olabilirsin dedi belim çok ağrıyodu ama sancı çıkmamıştı bence saat tutup takip et
tazecikanne_ cnmoglum_22 bende 38+5 haftadayım doğurmak istiyorum artık nasıl uyguluyorsunuz acaba ilk defa duydum. Sancı olduğunu söylediniz devam etti sancınız açıklığınız var mı
cnmoglum_22 tazecikanne_ hayır devamı gelmedi. Bir kaç haftadır 3 cm açıklıkla bekliyorum :) Doktorum meyve suyuna hint yağı karıştırıp içmemi söyledi sabah akşam ama ben düzenli yapamıyorum midem bulanıyor. Siz doktorunuza sormadan yapmayın yine de. Bulunduğum ilde normal doğum destekleyen doktorlar hint yağını hem içmeyi hem de onunla perine masajı yapmayı öneriyor
tazecikanne_ cnmoglum_22 bende hiç açıklık yok ilk gebeliğim sancılarım var ama açıklık olmadığı için suni verip devam ettirmiyorlar çok yoruldum artık Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🌸
cnmoglum_22 @"tazecikanne tazecikanne_ _"#p38131504 Beklemek zor geliyor artık bana da 10 gün kaldı, bebeğimin kilosu önde son anda sezeryan olmasından korkuyorum ilk doğumum normaldi bu da normal olsun istiyorum. Yoksa beklerim acelem yok:) Allah yardımcımız olsun. Son anda açıklık artabilir sancı başlayabilir iyi düşünelim inşallah 😇