Susambebis Kızlar merhaba kız kardeşimin bir kürtajı vardı. Hamile olduğunu öğrendik, bugunde kanaması vardı . Doktora gittik kese bomboştu doktor bu keseye bebeği görmeliydim dedi ama 5.5 haftada bebek oluşur mu onu bilemedim yardımcı olurmusunuz
Birbebisannesi Susambebis hayır ben 7. Haftada gördüm.. üstten muayene ile. Alttan muayene ilede 6.5 haftalıkken görenler var
Ecem_P Susambebis O haftada bizde göremedik bebeği On gün sonra çağırdı 7. Haftada mı ne görmüştük kalp atışıyla birlikte
Susambebis Ecem_P bomboş muydu sizinde ? Ben kendi gebeliğimde ufak bi nokta görmüştük ama böyle ilkkez görümce size sormak istedim
Susambebis Irem198 doktor kese büyük haftaya kesin görmeliyim yoksa sıkıntı dedi bende anlam veremedim çok olumsuzdu. Ama kese şekli normaldi . Biraz korktuk açıkcası
Birbebisannesi Susambebis bende bir doktora gittim hayır burda bebek yok dedi ve 6.5 haftalıktım. Sonra 1 hafta sonra bebek oldu ve kalbide duyduk. Yani bazen bir doktorla bağlı kalmamak lazım birde her zaman daha geç gitmek lazım
Zge12 Susambebis 5+3 de sadece keseyi gördüm bebek küçük olduğu için görünmeyebilir demişti doktorum 1 hafta sonra çağırdı 6+3 de hem bebeği görüp hem kalp atışımı dinlemiştik
esocaan Irem198 merhaba aynı durumdayım bugün 5+2 yumurtlamama göre kesem 9 mm cıktı ici boştu doktor bana da 2 hafta sonra gel dedi ama benim boş gebelik geçmisim var cok tedirginim
Irem198 esocaan kötü düşünme hayırlısı neyse o artık benim tam 5. Hafta dedi ama regle göre 6. Haftamdayim