Arkadaslar 32 haftalık gebeyım dun gece karın kasık bel bolgesınde sıddetlı agrıyla devlet hastanesıne yatıs yapdım serum antıbıyotık tedavısı uyguladılar ama agrımda hıcbır kesılme azalma vs olmadı 3 kez nstye baglandım sancım yok ıkı kez alttan muayene rahım agzı kapalı bıseyın yok dendı ve bugun ogleden sonra cıkıs verıldım tabı ben agrımın sebebını ogrenemedıgım ıcın aklımda bır suru soru ısaretıyle kendı kadım dogumcuma gıttım bebekde bır sıkıntı olmadıgını herseyın gayet ıyı oldugunu ama bobregımde cıddı buyume var oldugunu benı bu sekılde hıcbırseyın yok dıyıp nasıl saldılar dedı urolojı uzmanı ayrı radyolojı uzmanı ayrı gordu ve sonuc olarak ıkı bobregımde genısleme bırınde taş oldugu ogrendım bunu ogrenıp saglıllı kolay bır gebelık gecıren varmı varsa neler yapdı ne yıyıp ne ıcdı yada beklıyosa benı negıbı zorluklar beklıyor yardımcı olurmusuz