ecenin_annesi Merhaba ben bebek alışverişine yeni başlayacağım deneyimli annelere soruyorum: Mağazalar mı daha uygun ve çeşitli oluyor yoksa online mı? Eğer mağaza ise toplu alışlerişlerinizi genelde nerede yaptınız?
ikiprensesannesi___ ecenin_annesi kendin gidip alacağın şeyler de vsrdır online şeyler de mesela ben bebek arabasını internetten istemem içim rahat etmez ama kıyafet falan olsa internet ten haledecem
Deletedmom_8793 ecenin_annesi baştan sona herşeyi online aldım hem çeşit bakımından hem fiyat hemde kapıya kadar geliyor
Papatyaaam1 ecenin_annesi ya ben kendime hep en uygununu alırım ınternetten yaparım ama ılk çocuğum olduğu ıcın bırebır gıdıp mağazadan almak ıstedım dokunarak almak ıstedım o heyecan bı başka oluyor çünkü
Cerenerc Kesinlikle internetten almanızı öneririm hiç çarşıya gitmedim hep interneten aldım hem çeşit daha fazla hem fiyat daha uygun internette
akincagla Ben herşeyi internetten aldım, fiziki yerlerde seçenek az ve cidden yorucu oluyor oturdgum yerden söyledim geldi hepsi beğenmediğini iade ediyosun Trendyol kapından alıyor tertemiz
ecenin_annesi akincagla kıyafetleri fiziksel mi alsam diye düşündüm pamuklu yazanlar gerçekten pamuklu muydu 🤔
ecenin_annesi ikiprensesannesi___ ben de arabayı fiziksel aldım yatak, ana kucağı vs onları da fiziksel almak mantıklı sanırım